Usługi OnGuard  

Alna Business Solutions jako certyfikowany Partner OnGuard dostarcza pełną gamę usług, które pozwolą na odpowiednie wdrożenie i dostosowanie rozwiązania OnGuard do indywidualnych potrzeb Klienta wraz z przeszkoleniem zespołu uzytkowników. Po wdrożeniu, Alna realizuje także usługi wsparcia i rozwoju systemu.

 

 

Wdrożenia

Wdrożenie oprogramowania do zarządzania należnościami jest pierwszym krokiem do korzystania z nowoczesnych metod windykacji należności. Prawidłowa identyfikacja wymagań firmy (analiza) w zakresie procesów windykacyjnych jest niezbędna do zagwarantowania sukcesu projektu.

Do skutecznego korzystania z systemu OnGuard konieczne jest przeprowadzenie jego wdrożenia zgodnie z potrzebami firmy. Polega ono na takiej konfiguracji rozwiązania, aby była ona zgodna z wewnętrznymi procesami (także tymi stworzonymi na nowo) i realizowała skuteczne pozyskiwanie należności od klientów. Ważne jest, aby w maksymalnym stopniu wykorzystać bogate funkcjonalności OnGuard, które zapewniają nowoczesne i skuteczne zarządzanie należnościami.

Metodyka wdrożenia OnGuard kładzie główny nacisk na to, aby użytkownicy uzyskali maksymalne wyniki przy najmniejszym nakładzie pracy, jednocześnie utrzymując bardzo dobre relacje z Klientami.

 

Szkolenia

Rozwiązanie OnGuard oferuje paletę wielu bogatych funkcjonalności, które zwiększają skuteczność windykacji należności. Aby móc je wykorzystać, niezbędne są praktyczne szkolenia z jego użytkowania.
Szkolenia dostosowane są do roli, jaką użytkownik pełni w firmie – więcej informacji o profilach użytkowników znajduje się tutaj - Profile Użytkowników.

 

Przykładowa tematyka szkolenia dla kontrolera należności lub kierownika działu należności (główne elementy):

  • Krótkie wprowadzenie do systemu OnGuard.
  • Wykonywanie podstawowych czynności w OnGuard.
  • Działania telefoniczne: ustalenie priorytetów, pozyskiwanie informacji o Kliencie przed akcją, rejestracja nowych informacji.
  • Działania e-mailowe/pisma – wysyłanie i drukowanie pism (grupowe i indywidualne).
  • Działania wewnętrzne – wysyłanie zgłoszeń do pracowników działu.
  • Wykorzystanie funkcjonalności reklamacji w OnGuard.
  • Rejestracja reklamacji, wyznaczenie osoby odpowiedzialnej za reklamację w celu jej realizacji, zamknięcie reklamacji.
  • Ćwiczenia praktyczne z zastosowania wszystkich funkcjonalności.

 

Serwis i rozwój

  • Potrzebujesz dodatkowych porad i konsultacji w trakcie użytkowania systemu?
  • Chcesz upewnić się, że odpowiednio realizujesz procesy zarządzania należnościami w celu zwiększenia skuteczności ich pozyskiwania i utrzymywania dobrych relacji z klientami?
  • Chcesz rozszerzyć obecnie wykorzystywane funkcjonalności lub zmienić obecne procesy, aby były bardziej dostosowane do indywidualnych potrzeb i branży, w której działasz?

 

Nasz zespół specjalistów oferuje wsparcie i praktyczne porady. Dostosujemy się do Twoich potrzeb:

  • Rozwiązywanie doraźnych problemów i pytań.
  • Praktyczne porady z wykorzystania funkcjonalności systemu.
  • Optymalizacja procesów zarządzania wierzytelnościami.
  • Rekonfiguracja funkcjonalności OnGuard.
  • Pomoc przy opracowaniu strategii zarządzania należnościami i windykacją.

 

 


Email system do windykacji naleznosci

Pozostaw kontakt do siebie, skontaktujemy się z Tobą:

credit management system

Wybrani klienci OnGuard

system zarządzania należnościami klient
system do windykacji należności klient
system zarządzania należnościami klient
system do windykacji należności klient

 

onguard logo system zarządzania należnościami